Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Případová studie centra moderního a současného umění Kunsthalle Praha
Melíšek, Matyáš ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zpracování případové studie o centru současného a moderního umění Kunsthalle Praha prostřednictvím analýzy marketingového mixu a interpretováním dat získaných dotazníkovým šetřením. V rámci teoretické části práce je představena stručná historie instituce a jsou analyzovány nástroje 4P na základě teorie definované marketingovým teoretikem Edmundem J. McCarthym. V rámci analýzy byla také definována konkurence instituce a přidána podkapitola o online marketingu. Praktická část se zabývá vyhodnocením dat nasbíraných prostřednictvím dotazníkového šetření s cílem odpovědět na předem definované hypotézy týkajících se návštěvnosti jak Kunsthalle Praha, tak i dalších kulturních institucí. Šetření bylo provedeno mezi aktuálními a nyní nastupujícími vysokoškolskými studenty a čerstvými absolventy. Za použití kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu byla nasbírána data, které bylo možné statisticky interpretovat a najít tak kauzální vztahy mezi nimi. Cílem bakalářské práce je jednak představit historii a komunikační mix již zmiňovaného centra moderního a současného umění, ale především definovat vztah mezi touto institucí a vysokoškolskými studenty. Zda pro ně tato instituce představuje atraktivní místo, které chtějí navštěvovat a proč.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.